Катерина Флекман: «ЗМІ – це посередник між ідеями та суспільством, тому ми маємо відчувати свою соціальну роль на всі 100%»

Катерина Флекман – журналіст, генеральний директор ІА «Журналіст» (www.journalist.today). 

Пані Катерино, Ваше видання бере участь в багатьох соціальних та благодійних акціях – це Ваша особиста громадська позиція чи ініціатива журналістів, які працюють у journalist.today?

З одного боку, підтримка суспільно-важливих ідей та ініціатив – це одне з завдань, які ми втілюємо в нашій професійній діяльності. З іншого – наш колектив сформувався з людей, які відчувають себе активною частиною суспільства і мають власну громадську позицію та внутрішню потребу вкладати свій час, знання, талант, емоції та почуття в процеси, що допомагають нашій країні рухатись вперед.

Людина, яка зробила можливою ідею створення та розвитку «Журналісту», відомий київський адвокат та меценат Валерій Сировацький, вже багато років займається благодійними проектами та підтримує молодих, талановитих українців в реалізації їхнього потенціалу, допомагаючи відкривати нові можливості та шляхи професійного розвитку. Окрім висвітлення соціальної тематики у нашому виданні, наша команда бере участь в різноманітних акціях на підтримку волонтерських та громадських рухів, які мають на меті допомогу тим, кому вона необхідна або підтримує ідеї, що змінюють життя на краще.

  • Наприклад?

Наприклад, нещодавно ми взяли участь у екологічній акції «Еко-Миколай» , присвяченій тому, щоб нагадати суспільству про відповідальність за збереження навколишнього середовища та про тих, хто в наш непростий час потребує особливої уваги та турботи. Учасники акції мали змогу привітати із зимовими святами дітей, які втратили рідних на війні. Кияни мали змогу здати на переробку відсортовану дома сировину – пластик, папір, скло, метал та передати отримані кошти на дитячі подарунки або принести на станції  переробки та передати волонтерам власні сюрпризи для малечі. Ми із задоволенням долучилися до цього процесу, тим більше, що тема сортування, переробки та відповідального споживання – один з напрямків, який ми наразі вивчаємо та намагаємось втілювати у життя та побут як в редакції, так і у власних домівках.

 Ще один важливий проект, в якому ми взяли участь – це ініціатива благодійного фонду «Квітна» – «Пішла, щоб повернутись». Акція присвячена профілактиці раку молочної залози у жінок та розповідає про механізми, які мають бути інтегровані в роботу компаній для реалізації соціальної відповідальності не лише перед суспільством в цілому, але й перед власним колективом. В рамках акції, жінка отримує один додатковий оплачуваний вихідний на рік для того, щоб відвідати лікаря-мамолога і зробити процедури, необхідні для профілактики захворювань молочної залози. За можливості, компанія має компенсувати вартість такого обстеження для своїх працівниць, тим більше, клініки, які співпрацюють з фондом, надають знижки для тих, хто долучився до акції. Я дуже вдячна фонду «Квітна» та особисто Ірині Хевпі за те, що «Журналіст» став частиною акції, сподіваюсь, що наші дівчата зможуть брати в ній участь й надалі.

Окрім того, напередодні зимових свят, ми щороку долучаємось до привітань дітей в дитячих будинках та інтернатах. Я дуже щаслива, що в нашій професійній команді та навколо неї є велика кількість тих, хто без сумніві готовий включатися в процеси, які, насправді, є фундаментом щасливого життя – допомогу, підтримку, ініціативу та розповсюдження добрих справ.