Філософія бренду «Я ж мати»

Христина Павлова – унікальний дизайнер одягу. Їй вдалося з нуля створити власну торгову марку одягу для вагітних і мам, які мають грудних дітей. Назва марки «Я Ж МАТИ» якнайкраще відображає стан молодої мами, яка ще недавно була в центрі уваги, а сьогодні вона вже змушена сидіти постійно вдома, і всі їй вказують, що вона повинна або не повинна робити. Христина ж, будучи сама матір’ю грудної  дитини, вирішила, що «Я Ж МАТИ» повинно звучати гордо. Я ж мати – і тому я вирішую, де і як мені годувати мою дитину, поводитись не заважаючи при цьому на думку оточуючих. Це і є філософія бренду молодої мами-дизайнера.

Христина поставила собі нелегке завдання  – знову повернути маму в центр уваги, дати їй при цьому відчуття комфорту, привабливості, сексуальності, свободи і навіть хуліганства.

Молодий дизайнер з легкістю впоралася зі своїми завданнями. Але і на цьому вона не зупинилася. Христина розробила три  корисні  інноваційні моделі одягу для годування.

Їй вдалося створити одяг, який вже вміщує  в себе все  для годування в будь-якому місці. Це повністю звільняє маму від необхідності носити з собою всілякі фартухи та  хустки. Авторську сукню  Free Mom, яка  в перекладі так і називається «Вільна мама»,-  полюбив кожен покупець. Її дизайн – це  справжній прорив у сфері одягу для годування. Він побудований  таким чином, що накидка вже входить в конструкцію сукні, тобто є частиною функціоналу і елементом дизайну одночасно.

Христина вигідно відрізняється від інших виробників тим, що вкладає душу в кожну модель одягу, додаючи унікальні деталі, які створюють особливий настрій. Наприклад, вона прикрашала плечі в «роковому» стилі в сукні «Rock style mom» (Мама в стилі рок, Рок-мама) – це не обов’язковий елемент, проте така  креативність приваблює покупців.

Сучасний ринок одягу для вагітних і мам, які годують дитину груддю,  пропонує дівчатам  лише товар з обмеженим терміном придатності в зв’язку з використанням виробниками низькоякісних тканин і суто  функціональним мінімалістичним дизайном. Однак тут Христина теж  йде проти течії і продовжує життя своєму одягу.

Коли дивишся на її приголомшливі речі , зовсім не виникає відчуття, що вони  для годування. Жоден секрет  годування не кидається в очі, а деяких – і зовсім не видно (це теж ретельно продумано дизайнером). Варто помітити, що  моделі самодостатні, дивовижно красиві  та якісні. Це не звичайні речі, з якими хочеться розпрощатися після закінчення годування, їх можна спокійно носити і після.
Видно, як Христина любить своїх клієнток, а вони, в свою чергу, відповідають їй взаємністю. Всього за півроку роботи дизайнер продала всі свої колекції, а її акаунт в Інстаграмі @dress_for_mom сьогодні  налічує вже понад 10000 фоловерів.  Десятки жінок залишають попередні замовлення на її одяг щоденно.

IG: dress_for_mom